woensdag 29 juni 2016

Tricot rok, nr. 3


Met dank aan mijn geliefde echtgenoot, voor de foto.

De laatste van een serie, in het kader van het uitdunnen van mijn stoffenvoorraad, per stofsoort. Juni is tricotmaand en daar ga ik nog even mee door in juli, maar dan in een andere vorm.
Dit is voorlopig mijn laatste rok, want hoeveel kan ik er dragen? (Ik wil ook nog graag een gele, maar dan van bv. linnen of katoen. Die komt nog een andere keer aan de beurt).

De gebloemde stof is van Stenzo en ik had niet genoeg meer voor een complete rok. (Want al verknipt voor een mislukt T-shirt project).

Dus heb ik hem gecombineerd met een andere tricot, waardoor het een 8-baans rok is geworden. Ik ben er weer erg blij mee.


Hieronder nog de binnenkant. Zoals je ziet, heb ik hem weer gevoerd. In de achterpas heb ik een stukje van de bloemstof genaaid, zodat ik weet wat de achterkant is. (De rok is niet helemaal symetrisch).

Op naar een nieuw patroon, nieuw kledingstuk. Stay tuned :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten